יעקב חיים מילר, מאנשי מירון: "האחריות נזרקת מצד לצד, שוב אין בעל בית"

    אסתי פלד No Comments on יעקב חיים מילר, מאנשי מירון: "האחריות נזרקת מצד לצד, שוב אין בעל בית"

    יעקב חיים מילר: "אם נותנים לבן אדם 1500 כרטיסים כשהקהילה שלו מונה יותר מה אתה רוצה שהוא יעשה? עשינו מאבק מקצועי בלבד, שלחנו מכתבים. לצערנו הרב עד לרגע זה לא קיבלנו אפילו תשובה. דיברתי עם המשטרה והפרויקטור כולם זורקים אחד על השני"

    צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יעקב חיים מילר, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההכנות להילולא במירון. "הציבור צריך להבין שמה שהיה לא ימשך וצריך לנקוט משנה זהירות, אבל לצערי לא מתייחסים לחלק מהנושאים ולחלק אחר מתייחסים בחומרה רבה מידי".

    לדבריו "בשנת 2018 עשינו פעם ראשונה הדלקה למטה במושב, רצינו לעשות את זה שוב ב-2019 וכל הגורמים המליצו על זה וזה היה אירוע מפואר. לצערנו הרב מאז 2019 היה מה שהיה שרצה לעשות כסף ורצו מאיתנו הרבה כסף על כל שטח. שלחנו מכתבים, עשינו מאבק מקצועי בלבד, שלחנו מכתבים וחוות דעת משפטית. לצערנו הרב עד לרגע זה לא קיבלנו אפילו תשובה אחת על מה ששלחנו. כשניסינו לשלוח את זה לתקשורת גררו את זה לשיח מיותר.

    לדבריו "אי אפשר לווסת את הקהל רק באמצעות ביבוז של מאות אלפי שקלים על הסברה וקילומטרים של מחסומים. כל המחסומים רק מזיקים אם ח"ו צריך נתב מילוט. אני לא חושב שמירון זה אתר של חלוקת ג'ובים. צריך להביא פה אנשים שמבינים".

    עוד אמר מילר: "חסידות קרלין ובני עקיבא עוד לא מסודרים, אם נותנים לבן אדם 1500 כרטיסים כשהקהילה שלו מונה יותר מה אתה רוצה שהוא יעשה? הצענו פתרונות, במקרה הייתי בפגישה כשנציג ההפקה אמר שיועץ הבטיחות פוסל את בני עקיבא. עכשיו הם מנסים אולי להעיר את הפתרונות שהצענו אז והמשטרה תגיד שזה מאוחר".

    "קח את בויאן, היא נמצאת למעלה ומדליקה ואין לה אישור כרגע לטיש למטה במושב. יש הרגשה שמתייחסים רק להמלצות שגורמים לך להרגיש בעל הבית. בהמלצות של הוועדה אומרים שבפרוש שההר הוא 23 דונם וב-23 דונם לא יכולים להיות יותר מ-20 אלף איש. למה אתה מכליל פתאום את בני עקיבא, את המושב? דיברתי עם המשטרה והפרויקטור כולם זורקים אחד על השני. אין בעל הבית".



    0 תגובות